18.04.2012

Wedding Dresses

Yaz sezonu açıldı, düğün mevsimide böylelikle başlamış oldu bir çok kişi gelinlik arayışına girdi. Blogumla ilgili uzun zamandır yazmak istediğim 2 önemli konu vardı. Biri mezuniyet elbiseleri diğeri ise gelinlikler... Öncelikle gelinliklerle başlamak istedim. Sevdiğim bir kaç markanın en beğendiğim 2012-2013 gelinlik modellerini paylaşmak istedim bugün sizlerle;

Elie Saab
















Lela Rose















Oscar De La Renta















Pronovias









*Rosa Clara


















































Gözleriniz gelinlik deyince Vera Wang aradı biliyorum fakat yeni sezon gelinlik modellerinde kırmızı rengi kullanmış ve açıkçası ben hiç beğenmedim bence gelinlik dediğin beyaz olmalı en azından ben öyle düşünüyorum.

Gelinlik modellerini Beymen Bridal Nişantaşı mağazasının 4.katında bulabilirsiniz randevu alarak gidinilmesi tavsiye edilir.

                                      Adres: Abdi İpekçi Caddesi No:23/1 Nişantaşı İstanbul
                                                              Tlf: 212 373 48 00

2 yorum:

NİL dedi ki...

nedense bu konuya yorum yapmak istedim..;);)
modeller birbirinden güzel bnde bu ara bi dantel hevesi başladı özellikle kayık yaka yarım kolluya bayıldım çok kibar duruyor..:):)
valla çaldım o resmii yakında yardımcı olabilir..:))

Gizem dedi ki...

Cnm bnmm ck tsk ediyorum ayrica olsunda yakin zmnda sana butun resmler feda olsun daha daha ayrintili arastrmalara bile girerim o zmn:) bnmde rosa clara favorim;)